Friday, May 25, 2007

新既眼光....




換左眼鏡.....感覺唔錯呀~同豪*果個一定5同laXDD(外黑內青
LAc既英文是最好的....
今日HE因為KU仔冇返....變左同panny一組...D糯米痴唔記得落糖.
落係面仲''正''.不過整體都麻麻地la.....都係過程ga ja...
lunch time 見到楠楠....佢阿我個眼鏡lo.....白的-)-.....
今日落去睇science片...鄧鄧係咁踢胡胡lo...
煩死左......kenken又5理
MCTV..........幾ok la.....睇返/.....
原來有咁多問題.../_\有個男仔入女廁.....o...
個矮仔(胖)好叉煩ar!
kelly倒左豪枝麻麻........無奈-V-
P.s.豪比人玩電話haha.....
sooff v4!正正........送遺跡+新33一張
可以同sooffD fd再玩lo.............
but屋系好5方便.........
個lift有上冇落的..........
home又出5到去屋村大堂......
分分鐘自己live in where 也忘記..
.但5緊要........sooff admin add oi ar!
[你當我是肥仔吧.....超螃只因我很怕.......
似瘦牛 似廋羊的話....得到愛ma? ]
cod!

4 comments:

Anonymous said...

wakaka~~
愛MCTV!!=V=''

Anonymous said...

我要麻麻

Anonymous said...

diu 你,明知我不停俾人踢,你坐係條mok咀隔離,仲要見死不救嗰隻,你係咪人黎架,我會記住你D咁嘅人呀!仲有,我有名架,唔係你所謂嗰D名呀!!!

Anonymous said...

哈哈!!鄧鄧與胡胡...正!!xD""